Gombold újra!

A varródobozban kotorászva mindig gombkupacokra bukkantam. Jellemzően egyik fajtából sem találtam kettőnél több darabot. Klasszikus “sokra már nem megyünk vele, de azért jó ha van” kategória! 😀 DE (hahhaaaa) eszembe jutott egy csat, amit korábban a Meskán láttam, s megvalósítottam gombokkal.

Pillanatok alatt elkészíthető vidám darabok, amikhez nem kell más csak hobbiboltokban kapható fülbevaló és/vagy hullámcsat alap, gomb és pillanatragasztó.

DSC00113maszk

DSC00115maszk

DSC00117m

Azért kerestem még ötleteket. Amit találtam, azt most megosztom veletek, hátha kedvet kaptok hozzá. Szóval ha van pár felesleges, elfekvőben lévő gombod otthon, amivel nem tudsz mit kezdeni, akkor íme pár ötlet:

A gyűrű:

gyuru

Forrás

Ha sosem elég a hűtőmágnes:

button-magnets

Forrás

Hajpánt:

13816513896Forrás

Kategória: Újrahasznosítás, Csajos, Csináld magad, Gyereksarok
Címke: , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

