Organza rózsa

Hajcsat, kitűző??? Nekem az előbbire lesz szükségem a hétvégén, hisz Hugi esküvői tanúja leszek. 🙂  A ruhám már elkészült, Linié is készen van, tegnap viszont a fodrásznál ülve rádöbbentem, hogy a hajamról megfeledkeztem -nincs mit beletűzni. A legbiztosabb megoldásnak az organza rózsa tűnt, ami ma, három különböző színű organzából,  kb. 60 perc alatt el is készült, gyorsabban mint gondoltam-bár több időm nem is nagyon lett volna rá, nálunk ma ennyi volt csak a délutáni alvás. 🙂

Ami kellett hozzá:

  • 3x 10 cm  dekor organza- ebből a mennyiségből legalább 5 rózsát el lehet készíteni, de lehet, hogy még többet
  • öngyújtó
  • gyöngy
  • tű, cérna
  • csat
  • ragasztó

Így készült:

  • az organzákból nagyobb és kisebb korongokat vagdostam ki
  • öngyújtóval körbeégettem a szélüket
  • szirom szerűen rendezve, egymás fölé igazítottam őket
  • pár öltéssel összevarrtam a szirmokat, a közepére pedig gyöngyöket varrtam
  • felragasztottam  a hullámcsat alapra
     
    Sok sikert az elkészítéséhez, csak bíztatni tudok mindenkit! 🙂
     
     Sok sikert az elkészítéséhez, csak bíztatni tudok mindenkit! 🙂
     

 

 

 

Kategória: Csajos, Csináld magad
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Organza rózsa bejegyzéshez

  1. BJ szerint:

    Élőben is szép volt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

