Fülbevaló maradékokból

Bármit varrok, mindig elteszem a maradék anyagok legkisebb darabját is, miközben minden alkalommal felteszem magamnak a kérdést, hogy: minek is???

De most értelmet kapott az elmúlt évek megannyi “szatyoraljárasuvasztó” mozdulata- egy csomó vidám mintás anyag közül válogathattam.

 

Amit felhasználtam:

  • mintás anyagmaradékok
  • bevasalható közbélés- aminek mindkét oldala tapad
  • fülbevalókapocs
  • lakk
  • olló, gombostű
  • sablon – kb 4 cm-es cseppforma

Így készült:

Összevasaltam az anyagmaradékokat a közbéléssel, rátűztem a sablonomat és körbevágtam. Jó vastagon lelakkoztam mindkét oldalt, száradás után kilyukasztottam a megkeményedett cseppformámat és rögzítettem a fülbevalóalaphoz.Ennyi!!! 🙂

Kategória: Csajos, Csináld magad
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

