Varrd magad! – Régi pólóból kismama ruha – 1 óra alatt

Örök problémám, hogy ha kilóg egy pólóból a derekam, akkor azt nem tudom elviselni. Így jártam ezzel a pöttyös felsővel is, ami szerintem 3 alkalomnál többször nem volt rajtam, de kidobni sajnáltam – köztudottan “pöttyösfanatikus” vagyok. 😀

De most eljött az ő ideje-újrahasznosul!-Filléres kismamaruha lesz belőle. Az átalakulásához pedig semmi másra nincs szükség, mint egy darab elasztikus pamut anyagra, amit a legközelebbi méterárú boltban szereztem be. ( Mivel a ruha mell alatt szabott lesz, lemértem a mell alatti vonaltól indulva, kicsivel a térdem felettig tartó távolságot és ennyi anyagot vettem- 70 cm-t)

 Elkészítés:

  1. A pólót mell alatt – egy nagy levegő kséretében-levágtam.
  2. A vásárolt pamut anyagból kiszabtam egy enyhén “A” vonalú szoknya részt. A felső szélessége a mell alatti körméretem (x) felével egyezett, az alsó szélessége ennél 10 cm-rel volt nagyobb.
  3. Két oldalt összevarrtam a szoknyát, majd hozzávarrtam a felsőrészt.
  4. A ruha alját nem hajtottam vissza, hanem kicsit meghúzva beszegtem, így enyhén fodrosra sikerült.
  5. A pöttyös felső maradékából egy övet készítettem. De virágot, vagy masnit is készíthetünk belőle.
  6. Íme a fázis fotók, a végeredménnyel- a köz érdekében fej nélkül 🙂 :

Reklámok
Kategória: Öltögető, Újrahasznosítás, Csináld magad
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

