Csipke fülbevaló – csináld magad

Már régóta tetszenek a horgolt fülbevalók, de arra még nem adtam a fejem, hogy neki álljak meghorgolni egyet….. túl macerás…Nekem…. 🙂

Viszont tegnap, amikor Lincsivel rendet tettünk a varródobozomban, egy csomó elfeledett, fel nem használt csipkére bukkantam. Akkor jött az ötlet, hogy ebből is lehetne fülbevaló. Hasonlót láttam már, nem tudom, hogy az hogy készült, én így készítettem:

Amit előkerestem hozzá a kincses dobozból:

  • fülbevaló kapocs
  • karika
  • csipke
  • kis olló – legjobb a körömvágó
  • színtelen körömlakk
  • Egy fólia, amin dolgozhatsz

Így kezdtem neki:

  • kiválasztottam azt a csipkerészt, amit el tudtam képzelni fülbevalóként
  • lelakkoztam jó vastagon és hagytam száradni
  • óvatosan kivágtam a kiválasztott, lelakkozott mintát
  • még egyszer lelakkoztam a csipke vágott széleit.
  • száradás után, a kicsi karikák segítségével rögzítettem a megkeményedett csipkemintát  a fülbevalókapcsokhoz….Kész is!

 

Kategória: Csajos, Csináld magad
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

