Meggyes eperlekvár

Ha szereted a kicsit fanyar ízeket, akkor ezt ki kell próbálnod! Az ötlet egy kedves barátunktól származik- ezúton is köszönöm Marcsinak – aki csak azért öntötte össze a kétféle gyümölcsöt, mert egyikből sem volt elég ahhoz, hogy önmagában elég lekvár készüljön belőle. Isteni lett! Azóta villámgyorsan terjed a recept a barátok között.

Íme:

  • 4kg eper
  • 2 kg meggy
  • 0,5 kg cukor –de ízlés szerint tehetsz bele többet is
  • 1 csomag dzsem fix

Én tettem bele egy kevés fahéjat is, szerintem nagyon illik hozzá- ízlés kérdése.

Botmixerrel aprítottam, de azért kicsit darabosra hagytam. Körülbelül 5 percig hagytam forrni, utána pedig a kifőzött üvegekbe töltöttem és a tetejükre fordítva hagytam őket kihűlni.

Kategória: Főzősarok
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Czofy szerint:

    Kipróbáltuk, mennyei lett:))))))))!

Vélemény, hozzászólás?

