Motiváció két emelethez

Mit csináljunk, ha kicsi lányunk nem akarja megmászni a két emeletnyi lépcsőt? Márpedig naponta többször is meg kell mászni.

A földszinti lépcsőfordulót még hamar elérjük, mert ott vár minket a szomszéd néni virágos kertet mintázó lábtörlője. Még az első emelet is könnyen teljesíthető, mert ott két birka vár minket mindennap, szintén egy lábtörlőn. De a második emelet…. ott nem várt semmi-eddig legalábbis.

Mivel pici lányom cica mániás, tegnap délután, alvásidőben elkészült a cicás lábtörlőnk. Ma hazafelé jövet már a földszintről kiabáltunk a cicának- a szomszédok legnagyobb örömére. Aztán gyorsan megmásztuk a két emeletet. Egyenlőre működik a dolog.

Íme a leírás képekkel, az elkészítése nem tart tovább fél óránál.

Kategória: Lakberendezősdi
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Motiváció két emelethez bejegyzéshez

  1. Kőhegyi szilvia szerint:

    Szia, és azóta nem kopott le a festék? Szóval ajánlod a zománcot? Köszi 🙂

    • molyolo szerint:

      Szia!
      A helyzet az, hogy nem ezt az egy lábtörlőt csináltam. Az első majdnem három éve készült, ajándékba, és az még a mai napig bírja. ( azért nem is válaszoltam egyből, mert utánakérdeztem, hogy hogy áll)
      Amit a blogon láttál,- a második- azon már nem látszik a cica.
      De szerintem nem a festéken múlt, mivel ugyanazt a festéket használtam mindkettőnél. Ami szerintem fontos különbség volt:
      1. a lábtörlő minősége- az első az egy jobb minőségű lábtörlő volt, a másodiknál azt a fajtát már nem lehetett kapni, másikat vettem, aminek eléggé hullott a szőre.
      2. Az első lábtörlőt több rétegben festettem, és jobban befolyattam a festéket a szálak közé. A második lábtörlő a kislányom 40 perces alvása alatt készült- így erre nem nagyon volt lehetőségem.:-)
      Szóval szerintem bátran használj zománcfestéket, csak jó lábtörlőt vegyél és többször fesd át.
      Remélem, hogy tudtam segíteni, üdv: Judit

  2. Szilvi szerint:

    Igen, tudtál és eddig az enyém is jól funkcionál 🙂

Vélemény, hozzászólás?

