Varrd magad babaerszény! Mert hordozni jó….

Amikor a kislányom megszületett, beszereztünk több hordozóalkalmatosságot is -volt kendőnk és meitai-unk. Beváltak, szerettük is mindegyiket, viszont amikor gyorsan kellett volna indulnunk valahova, akkor túl macerásnak éreztem a hosszas nekikészülődést. Kitaláltam hát, hogy nekem kell egy babaerszény is….csak felkapom, Lincsi lányt bele és már indulok is….. 🙂

Mivel mindet drágának találtam, úgy gondoltam, hogy megvarrom magam. De nem nagyon találtam leírásokat róla. Azt az egyet, amit találtam, azt is eltávolították már azóta. Íme az elkészítés menete, s ami a lényeg MÉRETEZÉSSEL!

Letöltheted innen:

Babaerszény leírása

Kategória: Öltögető, Csináld magad
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

